OBČANSKÁ PORADNA Havířov
- Opletalova 4/607, 736 01 Havířov-Šumbark
- Email: obcan.ha@slezskadiakonie.cz,Telefon: 734 864 124
- Poskytujeme bezplatné a anonymní sociální poradenství v těchto oblastech: Sociální dávky a služby, Pracovněprávní vztahy, Bydlení, Rodina a mezilidské vztahy, Majetkoprávní vztahy, Trestní právo, Ochrana spotřebitele aj.
Spotřebitelská poradna - dTest
- Každý všední den mezi 9. a 17. hodinou.
- Telefon: 299 149 009 či 222 767 221.
- Bezplatně, za volání platíte pouze cenu běžného hovorného dle vašeho tarifu.
- Naši odborní poradci vám odpoví na jakékoli dotazy z oblasti ochrany spotřebitele každý všední den mezi 9. a 17. hodinou.
Česká obchodní inspekce
- Poradenská a informační služba: Spotřebitelům je k dispozici poradenská linka vždy od pondělí do pátku v časech 8:00 – 16:00.
- Kontakt: +420 222 703 404; web: www.coi.cz
- Veškeré informace a rady pro další postup, které poskytujeme v rámci poradenské činnosti, představují pouze doporučení dalšího postupu. Stanovisko vyjádřené v doporučení není právně závazné pro spotřebitele ani pro podnikatele.
Veřejný ochránce práv - ombudsman
- Veřejná ochránkyně práv, Údolní 39, Brno, 602 00
- Tel.: +420 542 542 888; email: podatelna@ochrance.cz
- S čím může ombudsman pomoci:
- Když nesouhlasíte s rozhodnutím nebo postupem úřadu
- Když je úřad nečinný – tj. nevydal rozhodnutí ve stanovené lhůtě, nezahájil řízení apod.
- Když si myslíte, že jste měl být účastníkem řízení, ale nepřizvali vás k němu
- Když se domníváte, že se úřad nebo úředník k vám chová arogantně nebo nevhodně atd.
Ombudsman pro zdraví
- Kontakt: Kancelář Ombudsmana pro zdraví, z.s.
Národní 9 (5. patro), 110 00 Praha 1 - +420 222 075 103; ochrance@ombudsmanprozdravi.cz ; bezplatně
- Poradíme vám, jak se na situaci, ve které jste se ocitli, dívá platná legislativa, co všechno můžete dělat a co by naopak dělat dobré nebylo. V průběhu řízení se na nás můžete obrátit i opakovaně.
- Lidé se na nás nejčastěji obracejí, když: jsou nespokojeni s léčbou či chováním lékařů či jiných zdravotnických pracovníků (např. sester); si myslí, že mají právo na léčbu, kterou lékař odmítá; nemohou sehnat dostupného lékaře; když nedostanou invalidní důchod, byl jim snížen stupeň závislosti, mají problémy s průkazem osoby se zdravotním postižením (OZP); jsou nespokojeni s posudkem lékaře posudkové služby či na něj čekají dlouho, nemohou dosáhnout na některý s příspěvků; zdravotní pojišťovna jim nechce uhradit léčbu (operaci, péči, léky); myslí si, že mají nárok na lázeňskou léčbu…
- + vzory stížností, žádostí…
Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace
- Poradenská linka: 542 210 549, 542 210 778IČ: 22832793 (Po – Pá – 9:00 – 16:00)
- Email: poradna@asociace-sos.cz
- Web: www.asociace-sos.cz
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. - PORADNA ČESKÝ TĚŠÍN
- Střelniční 1, 737 01 Český Těšín
prostory Kulturního a společenského střediska „Střelnice“; přízemí – místnost č.4 - Tel. + 420 596 111 252, + 420 602 722 584
otevřeno : stř: 13.00 – 17.00 hodin – každá první středa v měsíci
Email: poradna@sos-msk.cz
Senior Point Třinec
- Senior Point se nachází v Knihovně Třinec; adresa: Lidická 541, 739 61 Třinec (bezbariérové)
- Tel.: +420 604 659 567; Pondělí a Středa: 8:00 - 12:00
- Přístup na internet
- Přednášky a besedy
- Nabídka volnočasových aktivit
- Registrace do projektu Senior Pas
- Bezplatná právní a bytová poradna (na objednání)
Datum vložení:
23. 9. 2019 10:35
Datum poslední aktualizace:
23. 9. 2019 11:59
Autor:
Web Administrátor